Szukaj
Filters
Close

FAQ - Często zadawane pytania

 

  PRODUKT

 
 

Czy istnieje możliwość zmiany konfiguracji w laptopie lub komputerze stacjonarnym?  

Tak, dajemy możliwość zmiany konfiguracji. W łatwy sposób możesz zmienić: pamięć RAM, dysk twardy, system operacyjny, napęd optyczny. Ceny akcesoriów jak i możliwość zmienienia parametrów możliwe są w ofercie produktu w zakładce „Specyfikacja”.

 
 

W jakim stanie jest oferowany produkt?

Dokładamy wszelkich starań aby w sklepie device.pl oferować produkty w jak najlepszym stanie wizualnych, w pełni sprawne technicznie i funkcjonalnie. Sprzęt poleasingowy może posiadać nieznaczne ślady użytkowania powstałe w wyniku normalnego użytkowania. Każdy sprzedawany sprzęt jest w pełni sprawny technicznie. 

 
 

Czy klawiatura w laptopach jest standaryzowana?

W związku z tym, że pozyskujemy laptopy z różnych źródeł, również od zagranicznych dystrybutorów, część z nich może wymagać oklejenia w niewielkim stopniu. Sprzęt wysyłany już w pełni przygotowany, z oklejoną klawiaturą z polskimi znakami.

 
 

Jakie akcesoria dołączane są standardowo do produktów?

- laptop: bateria, zasilacz.

- komputer stacjonarny: kabel zasilający.

- monitor: kabel zasilający, kabel umożliwiający podłączenie monitora do komputera.

- telefony, tablety – ładowarka.

- projektory – kabel zasilający.

Chyba, że w ofercie zaznaczono wyraźnie inaczej.

 

 

  CENA

 
 

Czy ceny na stronie są cenami brutto czy netto?

Wszystkie ceny produktów na stronie internetowej są cenami brutto.

 
 

Czy przy zakupie większej ilości sztuk mogę liczyć na rabat?

Ceny produktów w sklepie device.pl są cenami detalicznymi. Skontaktuj się z nami, jeśli interesuje Cię zakup większej ilości sztuk, przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę. Zapraszamy do zakładki kontakt

 

 

  GWARANCJA

 
 

Czy otrzymuję gwarancję na zakupione produkty?

Tak, wszystkie nasze produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją. Wyjątek stanowią produkty przecenione, z kodem rabatowym, na które udzielamy 90 dni gwarancji.

 
 

Czy istnieje możliwość wydłużenia czasu gwarancji?

Tak, umożliwiamy rozszerzenie gwarancji o kolejne 12 miesięcy – czyli cała gwarancja to aż 24 miesiące.  W większości przypadków wiąże się to z dopłatą w wysokości około 15% wartości sprzętu.

 

 

  SYSTEM OPERACYJNY

 
 

Co to jest system operacyjny w wersji OEM MAR?

Windows w wersji OEM MAR to oryginalna licencja przeznaczona dla produktów poleasingowych. 

 
 

Czy zakupiony system operacyjny Windows jest legalny?

Tak. O legalności systemu świadczy naklejka licencyjna umieszczona na obudowie zakupionego sprzętu. Posiada ona swój unikalny numer oraz klucz do aktywacji systemu. Licencja jest również rozpisana na fakturze w osobnej pozycji, a kopia zapasowa systemu znajduje się na stronie Microsoft. 

 

 

  WYSYŁKA I DOSTAWA

 
 

Ile trwa realizacja zamówienia?

W zależności od rodzaju zamówionego produktu czas przygotowania sprzętu do przekazania firmie kurierskiej lub odbioru osobistego wynosi  1-2 dni robocze. 

 
 

Jakie są dostępne formy dostawy?

- Odbiór osobisty (darmowy)

- Kurier DPD Polska (14,98 zł)

 
 

Czy można do Państwa przyjechać i zakupić produkt na miejscu?

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, w którym moglibyśmy zaprezentować wszystkie nasze produkty i zaproponować zakup “od ręki”. Możemy zaproponować jednak odbiór osobisty po wcześniejszym złożeniu zamówienia. Przygotujemy produkt, potwierdzimy telefonicznie możliwość odbioru, a Państwo będą mieli możliwość podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie na miejscu.

 
 

   ZWROTY I REKLAMACJE

 
 

Czy istnieje możliwość zwrotu produktu, jeśli nie spełni moich oczekiwań?

Tak, zgodnie z obowiązującym prawem dajemy możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru. Chęć taką można zgłosić mailowo, następnie odsyłając sprzęt na własny koszt wraz z informacją o odstąpieniu i numerem rachunku do zwrotu należności na adres: 

Sims Recycling Solutions Sp. z o.o.
ul. Ernsta Petersona 4A
85-862 Bydgoszcz